Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Ally Pinnock: Η ξανθιά ξελογιάστρα! [βίντεο - φωτο]



Ally Pinnock: Η ξανθιά ξελογιάστρα! [βίντεο - φωτο]
Η Ally Pinnock δεν μπορούσε να φανταστεί, ούτε στα πιο τρελά της όνειρα ότι θα έκανε καριέρα στην τηλεόραση της Αυστραλίας. Το ξανθό και πολύ γελαστό κορίτσι πρωταγωνιστεί σε ένα από τα πιο δημοφιλή σόου της αυστραλιανής τηλεόρασης στο «Balls of Streel».
Η ζουμερή και χυμώδης Ally φωτογραφήθηκε για το Maxim της Αυστραλίας και όπως ήταν αναμενόμενο η φωτογράφησή της δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη.

Η Ally δηλώνει για την… εμπλοκή της στα τηλεοπτικά: «Ξεκίνησα να δουλεύω σαν γραφίστρια, αλλά στην ιδέα ότι θα έμενα εγκλωβισμένη σε ένα γραφείο με έπιανε τρέλα. Και να με πληρώνανεήθελα να φύγω. Ετσι λοιπόν μια μέρα καθώς πήγαινα βόλτα με το ποδήλατό μου έχασα την ισορροπία μου και έπεσα σε ένα σταθμευμένο τρέιλερ. Το αποτέλεσμα ήταν να σπάσω τον αγκώνα μου και να χάσω τη δουλειά μου. Στη συνέχεια έστειλα το βιογραφικό σε τηλεοπτικές εκπομπές, έκανα διάφορα δοκιμαστικά και να’ μαι. Εδώ και λίγο καιρό δουλεύω σε αυτό το σόου και είμαι πολύ ευτυχισμένη γιατί κάνω αυτό που αρέσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου