Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Μελέτη: «Χωρίς sex δεν πάει μπροστά η κοινωνία»


Για τη σχέση της με το sex μίλησε η Ελεονώρα Μελέτη, και εξομολογήθηκε ότι «είναι πάρα πολύ σημαντικό. Δεν γίνεται να υπάρχει σχέση χωρίς sex. Θα προτιμούσα φυσικά μια τέλεια μετρημένη σχέση με τέλειο sex. Χωρίς sex δεν πάει μπροστά η κοινωνία», κατέληξε.

Σε μια άκρως αισθησιακή φωτογράφηση για το περιοδικό «Celebrity», η παρουσιάστρια μίλησε για τον έρωτα αλλά και για το γάμο:

«Εγώ που είμαι τόσο δύσπιστη με τους γάμους, τα πανηγύρια, τα νταούλια και τους αιώνιους έρωτες, θέλω πραγματικά πολύ να βρω τον άντρα με τον οποίο θα πορευτώ μέχρι το τέλος της ζωής μου».
Μέχρι ποιού σημείου όμως έχει φτάσει για έναν άνδρα; του έχει πει ποτέ πως “πεθαίνει” για εκείνον;

«Αγαπάω, δεν σέρνομαι. Όταν αγαπάς τον άλλον και δεν αγαπάς τον εαυτό σου, είσαι ικανός να κάνεις πολλά… Σίγουρα έχω άμυνες. Δεν ξέρω αν δίνομαι ολοκληρωτικά, αλλά σίγουρα δεν εξαρτώμαι».

Μάλιστα, δήλωσε πως και εκείνη είναι μια εργαζόμενη γυναίκα χωρίς καμία διαφορά από τις υπόλοιπες:

«Έχω πολλά κοινά με τις καθημερινές εργαζόμενες γυναίκες. Ξυπνάω “βάρβαρες” ώρες, βαριέμαι συχνά να πάω στη δουλειά μου και έχω μόνο είκοσι μέρες διακοπές το καλοκαίρι».
Όσο για την τηλεόραση και το μέλλον της σ΄αυτή; η Ελεονώρα είναι σίγουρη πως «η τηλεόραση δεν χρειάζεται κανέναν μας. Σήμερα είμαστε, αύριο δεν είμαστε. Αντικαταστάτες υπάρχουν ήδη έτοιμοι. Η τηλεόραση απλώς ανακυκλώνει. Εγώ τη χρειάζομαι περισσότερο, γιατί είναι ένα μέσο που λατρεύω από μικρή…»

Κατέληξε μάλιστα πως «αν αρχίσω να πιστεύω ότι η τηλεόραση με χρειάζεται, πάρτε ένα καφάσι ντομάτες και αρχίστε να μου τις πετάτε. Θα καθίσω να τις φάω». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου