Πέμπτη, 5 Αυγούστου 2010

Η GOOGLE ανανεώνει την πολιτική της περί εμπορικών σημάτων σε όλη την Ευρώπη

Κατόπιν απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, η Google ανανέωσε σήμερα την πολιτική της περί εμπορικών σημάτων στην Ευρώπη. Σύμφωνα με τη νέα πολιτική, μία εταιρία που διαφημίζεται μέσω της Google στην Ευρώπη θα μπορεί να επιλέξει όρους εμπορικών σημάτων άλλων εταιριών ως λέξεις-κλειδί (keywords) αναζήτησης. Για παράδειγμα, εάν ένας χρήστης πληκτρολογήσει το εμπορικό σήμα ενός κατασκευαστή τηλεοράσεων, θα μπορεί να βρει σχετικές και χρήσιμες διαφημίσεις από εταιρίες ηλεκτρικών ειδών, site με απόψεις καταναλωτών, πωλητές μεταχειρισμένων συσκευών, καθώς επίσης και διαφημίσεις από άλλους κατασκευαστές. Σύμφωνα με την προηγούμενη πολιτική της Google στην Ευρώπη, οι ιδιοκτήτες ενός εμπορικού σήματος είχαν τη  δυνατότητα να το καταθέσουν στην Google και να εμποδίσουν την εμφάνιση διαφημίσεων από τρίτους.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου